۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

هیچ افزایش قیمتی در آرد زنجان وجود نداشته است

هیچ افزایش قیمتی در آرد زنجان وجود نداشته است

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: با این وجود هیچ افزایش قیمتی در آرد استان وجود نداشته است.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: با این وجود هیچ افزایش قیمتی در آرد استان وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: باید وزن چانه نان باید ۱۵۰ گرم باشد و اگر غیر این باشد تخلف است و با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: نانوایان متخلف اگر میزان چانه نان را کمتر تهیه کنند و این تخلف متوالی ادامه داشته واحد صنفی آنها پلمب می‌شود.

زمانی با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها در استان افزایش یافته است، ابراز داشت: بازرسی از نانوایی‌ها با قوت بیشتری انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۶۰۰ بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شده است.

وی از افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت نان در زنجان خبر داد و گفت: بر اساس نرخ نامه جدید هر عدد نان لواش در نانوایی‌های یارانه‌ای درجه یک ۳۵۰ تومان، نان لواش یارانه‌ای درجه دو هم ۴۰۰ تومان نرخ گذاری شده، نان بربری با چانه ۵۰۰ گرمی در نانوایی یارانه‌ای درجه یک به قیمت هزار و ۱۰۰ تومان و در نانوایی‌های یارانه‌ای درجه دو به قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مصوب برای سنگگ در زنجان هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 5292847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha